wolf онлайн vs sborka
-
- Повідомлень: 149
- З нами з: 12 липня 2012, 19:54
- Звідки: Ивано-Франковск
- Контактна інформація:
опишу свою історію.
підставте ваші цифри. виходить сумно.
у 2017 році збірними форматами ми надрукували близько 1000 замовлень на загальну суму в 350к.
Продали із націнкою в 40%
винагорода менеджера - 15%
орієнтовна вартість доставки НП - 20 грн/замовлення
єдиний податок 5%
витрати дизайнера суто на відправку файлів із розрахунку 10 хв/макет (перевірити розмір, підписати, відправити або завантажити і тд) - 21 робочий день - тобто один місяць роботи дизайнера.
витрати курєра на отримання вантажів із НП. так як замовленнь багато - отримуємо передачі фактично кожен день.
витрата робочого часу: 1 година в день. Орієнтовно 1,5 місяці в розрізі року на логістику, стояння в черзі і тд.
витрата пального і амортизація автомобіля - 20 грн/день.
ІТОГО: 350+40%=490
єдиний податок: 24.5
менеджер: 73.5
дизайнер (тільки підготовка та відправка файлів) 8.0
нова пошта 20.0
курєр 14.0
утримання транспорту 5.0
адміністативні витрати (документообіг, комісії банку, оренда офісу і тд) 5.0
раджу кожному це порахувати.
в мене вийшло мінус 10
послухаю коментарі
підставте ваші цифри. виходить сумно.
у 2017 році збірними форматами ми надрукували близько 1000 замовлень на загальну суму в 350к.
Продали із націнкою в 40%
винагорода менеджера - 15%
орієнтовна вартість доставки НП - 20 грн/замовлення
єдиний податок 5%
витрати дизайнера суто на відправку файлів із розрахунку 10 хв/макет (перевірити розмір, підписати, відправити або завантажити і тд) - 21 робочий день - тобто один місяць роботи дизайнера.
витрати курєра на отримання вантажів із НП. так як замовленнь багато - отримуємо передачі фактично кожен день.
витрата робочого часу: 1 година в день. Орієнтовно 1,5 місяці в розрізі року на логістику, стояння в черзі і тд.
витрата пального і амортизація автомобіля - 20 грн/день.
ІТОГО: 350+40%=490
єдиний податок: 24.5
менеджер: 73.5
дизайнер (тільки підготовка та відправка файлів) 8.0
нова пошта 20.0
курєр 14.0
утримання транспорту 5.0
адміністативні витрати (документообіг, комісії банку, оренда офісу і тд) 5.0
раджу кожному це порахувати.
в мене вийшло мінус 10
послухаю коментарі
-
- Повідомлень: 62
- З нами з: 16 листопада 2014, 19:03
Цікаві досліди... Я вважав, лише в мене така арифметика, коли журнал передплатникам часом відправляємо "Новою поштою" )
Victor
каждый бизнес индивидуален. Себестоимость зависит от многих факторов.Начиная от организации приема заказа, его администрирование, препрес, оборудование, автоматизации производства, и в конечном счете от количества заказов....Допустим у меня ОНЛАЙН магазин ПОЛНОСТЬЮ автоматизирован. Проверка файлов осуществляется без участия человека, администрирование заказов автоматическое, на производстве установлены четыре СТП СКРИН с автоматической подачей пластин, все печатные машины оснащены автоматическими измерительными приборами, участие человека минимально, в день у меня заходит более тысячи заказов, что позволяет оптимально собирать сборные спуски, минимизируя затраты. Производство работает нон стоп. уже более 15 лет установлена программа управления производством А-стстем.... и так далее.
Получается у каждого предприятия своя математика.
и как всегда у меня есть хорошая новость, мы продолжаем совершенствовать интернет магазин WOLF.UA , изменения коснулись раздела ФЛАЕРЫ. Значительно увеличился ассортимент: https://wolf.ua/ru/category/flaeri/
каждый бизнес индивидуален. Себестоимость зависит от многих факторов.Начиная от организации приема заказа, его администрирование, препрес, оборудование, автоматизации производства, и в конечном счете от количества заказов....Допустим у меня ОНЛАЙН магазин ПОЛНОСТЬЮ автоматизирован. Проверка файлов осуществляется без участия человека, администрирование заказов автоматическое, на производстве установлены четыре СТП СКРИН с автоматической подачей пластин, все печатные машины оснащены автоматическими измерительными приборами, участие человека минимально, в день у меня заходит более тысячи заказов, что позволяет оптимально собирать сборные спуски, минимизируя затраты. Производство работает нон стоп. уже более 15 лет установлена программа управления производством А-стстем.... и так далее.
Получается у каждого предприятия своя математика.
и как всегда у меня есть хорошая новость, мы продолжаем совершенствовать интернет магазин WOLF.UA , изменения коснулись раздела ФЛАЕРЫ. Значительно увеличился ассортимент: https://wolf.ua/ru/category/flaeri/
- krestovskiy
- Повідомлень: 789
- З нами з: 14 липня 2012, 19:50
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Игорь, не работает ваш сайт у меня....че как?
Если проблему можно решить за деньги, это не проблема — это расходы
решаем вопрос с работой сайта. В последние пару дней участились ДОС атаки, наверное кому то на мозоль наступил
- спд коваленко
- Повідомлень: 866
- З нами з: 28 березня 2013, 14:18
щас посчитаю, прокомментируюVictor писав:опишу свою історію.
раджу кожному це порахувати.
в мене вийшло мінус 10
послухаю коментарі
хотя нет, просто времени нет
поєтому прикиньте сами:
что-то больно большие две цифрі - 24,5 и 73,5
на общую систему - єто раз
и зп манагеру включать в расходы - это два
как - не знаю
и еще - зарплата=процент от вала - это неправильно
может чушь написал...
Коментар дуже простий. 15% винагороди менеджеру від обороту - це абсолютний перебор. До того ж ще є дизайнер, який продовжує роботу менеджера. Не чув компаній які виплачують комісійні на рівні 15% (окрім МЛМ та деяких страхових). Менеджер за робочий день отримує 290 грн, а роботи виконує на 540 грн . В середньому обробляє 4 замовлення, отримує близько 75 грн за 1 замовлення.Victor писав:опишу свою історію.
підставте ваші цифри. виходить сумно.
у 2017 році збірними форматами ми надрукували близько 1000 замовлень на загальну суму в 350к.
Продали із націнкою в 40%
винагорода менеджера - 15%
ІТОГО: 350+40%=490
менеджер: 73.5
дизайнер (тільки підготовка та відправка файлів) 8.0
курєр 14.0
раджу кожному це порахувати.
в мене вийшло мінус 10
послухаю коментарі
Загалом із маржі винагорода персоналу складає 65%.
Не може менеджер отримувати більше від власника, оскільки тоді власник працює на менеджера... Який сенс в цьому бізнес-процесі?
Для оптимізації є прості рішення: Нову пошту включаєте в собівартість (по суті у Вас НП включається в прямі виробничі витрати) + переходите на адресні доставки (у Вашому випадку адресні націнки будуть нижчі ніж з/п кур'єра + амортизація авто); націнка до собівартості є Вашою операційною маржею: 20% (саме від націнки а не від валу) - менеджеру; також менеджеру потрібно передати функції дизайнера (у Вас середнє замовлення 350 грн - це 1000 листівок/флаєрів, перевірити макет листівки і відправити його на друк - це не складно).
Вам залишилось 20% від націнки. Так підійде?
- спд коваленко
- Повідомлень: 866
- З нами з: 28 березня 2013, 14:18
предыдущий пост навеял
лет 20 назад был у меня и бухгалтер, и менеджер (2 штуки), и курьер, и дизайнер
(а еще и резчик и колорист)
потом пошли смутные времена безудержного роста зарплат,
потом кризисные года,
потом еще худшее мирное время (как у жванецкого).
в итоге мой партнер и я потихоньку освоили бухгалтерию, дизайн (ну это громко сказано дизайн - скорее просто подготовку к печати), и с клиентами общались, и продукцию по дороге домой/из дому завозили.
и все это делали на порядок качественнее и быстрее и дешевле чем эти нае_ные работники
к чему я это???
да так просто - обедаю щас...
интересно, а вольф знает как в 1с счет выписать???
лет 20 назад был у меня и бухгалтер, и менеджер (2 штуки), и курьер, и дизайнер
(а еще и резчик и колорист)
потом пошли смутные времена безудержного роста зарплат,
потом кризисные года,
потом еще худшее мирное время (как у жванецкого).
в итоге мой партнер и я потихоньку освоили бухгалтерию, дизайн (ну это громко сказано дизайн - скорее просто подготовку к печати), и с клиентами общались, и продукцию по дороге домой/из дому завозили.
и все это делали на порядок качественнее и быстрее и дешевле чем эти нае_ные работники
к чему я это???
да так просто - обедаю щас...
интересно, а вольф знает как в 1с счет выписать???
-
- Повідомлень: 62
- З нами з: 16 листопада 2014, 19:03
неужели умение выписать счет в 1С -- это круче способности построить один из немногих работающих бизнесов в большой полиграфии )