wolf онлайн vs sborka

Victor
Повідомлень: 149
З нами з: 12 липня 2012, 19:54
Звідки: Ивано-Франковск
Контактна інформація:

Повідомлення Victor »

опишу свою історію.
підставте ваші цифри. виходить сумно.

у 2017 році збірними форматами ми надрукували близько 1000 замовлень на загальну суму в 350к.
Продали із націнкою в 40%

винагорода менеджера - 15%

орієнтовна вартість доставки НП - 20 грн/замовлення

єдиний податок 5%

витрати дизайнера суто на відправку файлів із розрахунку 10 хв/макет (перевірити розмір, підписати, відправити або завантажити і тд) - 21 робочий день - тобто один місяць роботи дизайнера.

витрати курєра на отримання вантажів із НП. так як замовленнь багато - отримуємо передачі фактично кожен день.
витрата робочого часу: 1 година в день. Орієнтовно 1,5 місяці в розрізі року на логістику, стояння в черзі і тд.
витрата пального і амортизація автомобіля - 20 грн/день.

ІТОГО: 350+40%=490
єдиний податок: 24.5
менеджер: 73.5
дизайнер (тільки підготовка та відправка файлів) 8.0
нова пошта 20.0
курєр 14.0
утримання транспорту 5.0
адміністативні витрати (документообіг, комісії банку, оренда офісу і тд) 5.0


раджу кожному це порахувати.
в мене вийшло мінус 10
послухаю коментарі
Игорь Агарков
Повідомлень: 62
З нами з: 16 листопада 2014, 19:03

Повідомлення Игорь Агарков »

Цікаві досліди... Я вважав, лише в мене така арифметика, коли журнал передплатникам часом відправляємо "Новою поштою" :))
Wolf
Повідомлень: 21
З нами з: 03 квітня 2018, 12:02

Повідомлення Wolf »

Victor
каждый бизнес индивидуален. Себестоимость зависит от многих факторов.Начиная от организации приема заказа, его администрирование, препрес, оборудование, автоматизации производства, и в конечном счете от количества заказов....Допустим у меня ОНЛАЙН магазин ПОЛНОСТЬЮ автоматизирован. Проверка файлов осуществляется без участия человека, администрирование заказов автоматическое, на производстве установлены четыре СТП СКРИН с автоматической подачей пластин, все печатные машины оснащены автоматическими измерительными приборами, участие человека минимально, в день у меня заходит более тысячи заказов, что позволяет оптимально собирать сборные спуски, минимизируя затраты. Производство работает нон стоп. уже более 15 лет установлена программа управления производством А-стстем.... и так далее.
Получается у каждого предприятия своя математика.

:) и как всегда у меня есть хорошая новость, мы продолжаем совершенствовать интернет магазин WOLF.UA , изменения коснулись раздела ФЛАЕРЫ. Значительно увеличился ассортимент: https://wolf.ua/ru/category/flaeri/
Victor
Повідомлень: 149
З нами з: 12 липня 2012, 19:54
Звідки: Ивано-Франковск
Контактна інформація:

Повідомлення Victor »

wolf
на жаль, не знаю, як автоматизувати процес продажу дизайн+друк.
в даному випадку є 2 вирішення - підняття ціни (що ми вже зробили) або відмова від цього виду бізнесу.
Аватар користувача
krestovskiy
Повідомлень: 789
З нами з: 14 липня 2012, 19:50
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Повідомлення krestovskiy »

Игорь, не работает ваш сайт у меня....че как?
Если проблему можно решить за деньги, это не проблема — это расходы
Wolf
Повідомлень: 21
З нами з: 03 квітня 2018, 12:02

Повідомлення Wolf »

:) решаем вопрос с работой сайта. В последние пару дней участились ДОС атаки, наверное кому то на мозоль наступил :)
Аватар користувача
спд коваленко
Повідомлень: 866
З нами з: 28 березня 2013, 14:18

Повідомлення спд коваленко »

Victor писав:опишу свою історію.

раджу кожному це порахувати.
в мене вийшло мінус 10
послухаю коментарі
щас посчитаю, прокомментирую
хотя нет, просто времени нет
поєтому прикиньте сами:
что-то больно большие две цифрі - 24,5 и 73,5
на общую систему - єто раз
и зп манагеру включать в расходы - это два
как - не знаю
и еще - зарплата=процент от вала - это неправильно
может чушь написал...
Boxik
Повідомлень: 21
З нами з: 27 серпня 2014, 20:37

Повідомлення Boxik »

Victor писав:опишу свою історію.
підставте ваші цифри. виходить сумно.

у 2017 році збірними форматами ми надрукували близько 1000 замовлень на загальну суму в 350к.
Продали із націнкою в 40%
винагорода менеджера - 15%
ІТОГО: 350+40%=490
менеджер: 73.5
дизайнер (тільки підготовка та відправка файлів) 8.0
курєр 14.0

раджу кожному це порахувати.
в мене вийшло мінус 10
послухаю коментарі
Коментар дуже простий. 15% винагороди менеджеру від обороту - це абсолютний перебор. До того ж ще є дизайнер, який продовжує роботу менеджера. Не чув компаній які виплачують комісійні на рівні 15% (окрім МЛМ та деяких страхових). Менеджер за робочий день отримує 290 грн, а роботи виконує на 540 грн :). В середньому обробляє 4 замовлення, отримує близько 75 грн за 1 замовлення.
Загалом із маржі винагорода персоналу складає 65%.
Не може менеджер отримувати більше від власника, оскільки тоді власник працює на менеджера... Який сенс в цьому бізнес-процесі?

Для оптимізації є прості рішення: Нову пошту включаєте в собівартість (по суті у Вас НП включається в прямі виробничі витрати) + переходите на адресні доставки (у Вашому випадку адресні націнки будуть нижчі ніж з/п кур'єра + амортизація авто); націнка до собівартості є Вашою операційною маржею: 20% (саме від націнки а не від валу) - менеджеру; також менеджеру потрібно передати функції дизайнера (у Вас середнє замовлення 350 грн - це 1000 листівок/флаєрів, перевірити макет листівки і відправити його на друк - це не складно).

Вам залишилось 20% від націнки. Так підійде?
Аватар користувача
спд коваленко
Повідомлень: 866
З нами з: 28 березня 2013, 14:18

Повідомлення спд коваленко »

предыдущий пост навеял
лет 20 назад был у меня и бухгалтер, и менеджер (2 штуки), и курьер, и дизайнер
(а еще и резчик и колорист)
потом пошли смутные времена безудержного роста зарплат,
потом кризисные года,
потом еще худшее мирное время (как у жванецкого).
в итоге мой партнер и я потихоньку освоили бухгалтерию, дизайн (ну это громко сказано дизайн - скорее просто подготовку к печати), и с клиентами общались, и продукцию по дороге домой/из дому завозили.
и все это делали на порядок качественнее и быстрее и дешевле чем эти нае_ные работники

к чему я это???
да так просто - обедаю щас...

интересно, а вольф знает как в 1с счет выписать??? :)
Игорь Агарков
Повідомлень: 62
З нами з: 16 листопада 2014, 19:03

Повідомлення Игорь Агарков »

неужели умение выписать счет в 1С -- это круче способности построить один из немногих работающих бизнесов в большой полиграфии :))
Відповісти